Etapy rozwoju firmy i jak sobie z nimi radzić

Dodano

Chińskie przysłowie mówi, że “five thousand mile journey begins with one step” . To prawda, ale w sart-up’ie bardzo szybko trzeba podjąć następne kroki aby odnieść sukces. A wiec po kolei:
Etap 1: Założenie firmy. To głównie pomysł, który jest na tyle sprawdzony, że jesteśmy pewni, że to zadziała. Na tym etapie typowo jest 1- 5 osób, które wierzą w wizję, że podbiją świat lub przynajmniej zarobią na siebie i trochę więcej jeśli się uda. O tym pisałem i będę pisać, bo z mojego doświadczenia w Polsce ten etap działa słabo.

Etap 2: Zdobycie pierwszego klienta. To pierwszy sprawdzian czy nasze założenia co do wartości naszej oferty się sprawdzają. Szukamy kogoś, jakiegoś klienta (często byle jakiego jeśli nikt nie kupuje), aby sprawdzić czy nasza oferta jest warta ceny, za którą chcemy ją sprzedać. To bardzo ważny etap, bo trzeba zrozumieć dlaczego klient kupi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *